woensdag 22 februari 2012

Vlinder


Het is grappig om mijn zelf ontworpen patroontjes te herontdekken. Van de vlinderkaart had ik nog wel een beeld, van de ontwerpjes eigenlijk niet. In dit geval heb ik de vlinder uitgetekend in zwart met oranje-rood en in blauw met een beetje zwart.


Toen ik zelf ging borduren, heb ik uiteindelijk voor een andere combinatie gekozen namelijk van verlopend bordeaux garen met een beetje zwart. Sla het patroon gerust op en mocht je het borduren: ik houd me aanbevolen voor een foto!

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik vind het een mooi patroontje en heb het maar weer opgeslagen!
Dankjewel en groetjes van Elizabeth

Betsy zei

Deze is mooi! Hij komt bij mijn verzameling vlinders.
Dank je wel.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Ági zei

This is really lovely. Thank you.