woensdag 22 juli 2015

Goed voornemen



Ergens in 2014 liet ik de Amsterdamse huisjes van Thea Gouverneur voor het laatst zien op een woensdag. Nu heb ik me voorgenomen om de Work in Progress Wednesdays weer op te pakken en elke week een klein beetje van mijn vorderingen aan dit grote werk te laten zien. Hierboven zie je nog een oude foto, maar volgende week geef ik een update met een totaaloverzicht.

Ondertussen is de taart af, inclusief de stiksteekjes. De kleuren zou ik niet uitgekozen hebben, maar ik ben wel tevreden dat ik helemaal klaar ben met het borduren van de taart.

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja..., de huisjes... Ik weet het nog!
Zonde om ze te laten liggen hoor.., daar zijn ze echt veel en veel te mooi voor!

Hobbyrita zei

Ja, de huisjes herinneren we ons nog wel! Fijn dat je ze weer ter hand neemt en ons elke week een update zal laten zien, meteen een stimulans om eraan door te doen. Helaas ben ik heel slecht in zulke dingen, daarom heb ik ook zoveel onafgewerkte spullen liggen denk ik (haha).
Grtjes, rita.