woensdag 1 juli 2015

Voorpret



De hele week ben ik al gewapend met een fototoestel om alle voorbereidingen voor de Tour de France vast te leggen.



Bij de NS en bij een prachtig beschilderde (bijna) blinde muur van een huis. Kun je het een beetje zien? De schildersvakopleiding Nemeto is ervoor verantwoordelijk.



Leuk zijn de ingepakte bomen. Je hebt ze in het geel en met bolletjesstof.



Verder staan er op de richels van het Beatrixtheater, vele tientallen fietsen. Dat kun je eigenlijk zo echt niet zien, maar geloof me het is waar.



In de stad zijn de etalages natuurlijk aangepast. Er is ook een hoop merchandise verkrijgbaar.



Ik ben erg benieuwd hoe het zaterdag en zondag zal zijn, ze komen echt bijna bij ons huis. Erg warm is het in ieder geval zeker!

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Spannend! Hier passeert de tour maandag, maar ik moet helaas werken en zal dus niks kunnen meepikken ervan denk ik. Ofwel misschien van de voorbereidingen, maar ik geloof niet dat het hier zo'n vaart zal lopen, alhoewel, je weet nooit.
Geniet ervan!
Grtjes, rita.