woensdag 18 oktober 2017

Vogels breien



Op het kastje lag al een paar maanden een boekenbon. Die bon lachte naar mij, al wist ik niet precies wat ik ervoor kopen zou. We kwamen toevallig in de boekhandel voor twee cadeautjes en natuurlijk "moest" ik ook even kijken bij de afdeling hobby. Eén blik in het boek "Vogels breien met Arne en Carlos" en ik was verkocht. Een hele goede bestemming voor mijn boekenbon.

Het boek is echt heel leuk om in te kijken. Als je bamboe sokkennaalden en sokkenwol in voorraad hebt, dan is het ook zonder verdere uitgaven te doen. Een vogeltje kost lang geen hele bol, daar ben ik inmiddels wel achter. Deze video geeft een goed beeld van het boek.

1 opmerking:

Stofsierlijk zei

Het is inderdaad weer een heel leuk boek van de Noorse heren. Ik heb een paar vogeltjes gebreid. Niet echt makkelijk maar het resultaat is heel leuk vooral als je ze versiert of verloop garen gebruikt. Het lukte me alleen niet om goede pootjes te maken. Hartelijke groeten Beerta