dinsdag 27 mei 2008

Take a Stitch on Tuesday


Vandaag voor een keertje geen nieuw borduurtje of ontwerpje in mijn blog, maar een vooraankondiging. De komende dinsdagen zal mijn blog steeds gewijd zijn aan TAST, oftewel Take a Stitch on Tuesday.

Oorspronkelijk was dit een initiatief van Sharon Boggon, die in 2007 iedere dinsdag op haar blog een borduursteek centraal stelde. De uitdaging voor de deelnemers aan haar TAST was om daar in die week mee aan de slag te gaan. De resultaten werden natuurlijk daarna online aan elkaar getoond.

Nu gaan een aantal leden van de nieuwe groep Stitchin Fingers vrijwel dezelfde uitdaging nog een keertje aan. Als één van de deelnemers, zal ik natuurlijk in mijn blog verslag doen en vooral mijn werk tonen.

Volgende week meer hierover, mét mijn eerste TAST-werkstuk.

4 opmerkingen:

Brigitta zei

Ben heel benieuwd Miriam.

wolvarken zei

Leuk idee. Ik ben ook benieuwd!

Mirjam

Žabacorporation zei

Wow, the water's picture is amazing!

Miriam zei

it is amazing, but it is not mine. The picture is the logo of the TAST-group!

Miriam