dinsdag 8 juli 2008

Chevronsteek


Het is weer dinsdag, dus tijd voor mijn TAST-werkje van deze week. Als je deze blog een beetje volgt, dan heb je de chevronsteek al eerder zien opduiken deze week. De geometrische mogelijkheden van de steek spraken zozeer tot mijn verbeelding, dat ik verzuimd heb verder te experimenteren met de steek zelf.

De kleurcombinatie die ik hier gebruikt heb, vind ik geslaagd vanwege de levendigheid. Het zijn DMC-garens nummer 158 (paars), 806 (petrol), 906 (groen) en een ijsblauw garen waarvan helaas het nummer ontbreekt.

6 opmerkingen:

wolvarken zei

Heel erg mooi. Mag je deze ook gebruiken voor je wedstrijd?

Mirjam

Manas Duartes zei

Lindo!

Anoniem zei

What a wonderful way to use the stitch. I really like your butterfly too.

Unknown zei

WOW!!!! :)
very beautiful!!
Masha

tongfengdemao zei

This is great!


~Faith
Airy Nothing

Raphaela zei

Beautiful stitching, your butterfly as well. Thanks for the pattern.