woensdag 30 juli 2008

Starry Night


Hoewel het woensdag is, plaats ik vandaag toch geen update van de inzendingen voor de challenge. Eerlijk gezegd heb ik deze week slechts enkele foto's ontvangen. Misschien is het te warm om te borduren..... Bovendien is het bijna 1 augustus, dus spaar ik de foto's op voor een berichtje op aanstaande zaterdag. Met de door loting te bepalen winnaar!

Vandaag laat ik zien dat ik afgelopen week wél geborduurd heb. Lekker onder een boom en af en toe ook wel in de zon. Het motiefje komt uit boek nummmer 109 van Prairie Schooler, "Starry Night". De kleurkeuze is voor mijn rekening. Voor het eerst heb ik geborduurd met handgeverfde zijde. En ik moet zeggen het werkt fijn en het werkstukje voelt heel prettig aan. Wel geeft het gemakkelijk af, wat dat betreft is rood natuurlijk ook een moeilijke kleur.

Geen opmerkingen: