maandag 1 augustus 2011

Masa bag

Een paar dagen geleden liet ik al raden naar wat ik van de rechthoekige groengele lap ging maken. Niemand had het goed, maar eerlijk gezegd viel het ook nauwelijks te raden. Zelf was ik ook erg verrast door het patroon van de Masa bag.

Erg leuk om te maken, al wordt het een niet zo heel praktische tas. Er is namelijk maar een klein deel dat bruikbaar is als "bergruimte", zonder dat de spulletjes uit de tas kunnen vallen. Om het onpraktische een beetje te verhelpen heb ik de tas in het midden een klein beetje meer aan elkaar genaaid dan volgens het patroon hoorde én een drukknoop aan de binnenkant gezet.

4 opmerkingen:

Trendykim zei

Dat is leuk gedaan! Van een rechthoek? Ja, die was wel heel moeilijk om te raden.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Annet zei

Leuke tas!

Corina zei

Leuk gedaan zeg, kunstig dat je zoiets kunt maken van een rechthoek, heel leuk!

Aty zei

ja leuk patroon he, vond het op ravelry en ben het ook aan het maken sinds vorige maand dus toch maar afmaken ziet er leuk uit.
Ik ben de tas aan het haken.
Die van jou is ook leuk vooral de kleur.
groetjes