vrijdag 7 maart 2014

Vrijdag = Etsy dag



Vandaag is het de beurt aan Kirsten van de winkel Sheep and Lemons.

Wat begon als grappig tijdverdrijf tijdens lange college-uren, is uitgelopen tot een heus Etsy winkeltje. Ik haak al sinds een aantal jaar flink wat dekens, kussens en pannelappen, en een tijdje terug ben ik ook begonnen met het vouwen van lucky stars.



Aangezien een huis maar zoveel potjes papieren sterretjes, pannelappen en bankdekens kan hebben is Sheep and Lemons in het leven geroepen. Een plek waar ik al mijn producten met plezier kan verkopen en waar ik met de opbrangsten weer nieuwe hobbyprojecten (of Etsy-aankopen) mee kan financieren. Hopelijk wordt dit ooit een full-time baan. Tot dan blijft het een kleine droom :)




Haar werk is ook te vinden op de blog Haak maar raak, op Pinterest en op Facebook. Ga je het werk van Kirsten liever in real life bekijken? Ze staat regelmatig op markten, de eerstvolgende (waarschijnlijk) op 20 april op het terrein van het Museum van Volkenkunde in Leiden. Kirsten staat er vaak onder de naam Haak maar Raak, maar waarschijnlijk vanaf de volgende editie als Sheep and Lemons.


1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Mooi haakwerk

Fijn weekeinden liefs uit Zweden