zaterdag 26 april 2014

Borduren op metaal (2)



De boekenlegger op metaal die ik onderhanden heb, schiet in een paar dagen al goed op. Dat komt uiteraard omdat ik vakantie heb. Naast de wat rommelige achterkant van mijn borduurwerk (omdat metaal stug is en ik zo de draadjes erg moeilijk weg kan werken), heb ik incidenteel een probleempje met het doorslijten van de draad. Nou ja, het is tot nu toe twee keer voorgekomen en ik gebruik nogal lange draden zoals ze bij het pakketje zitten. Ik ga vlijtig verder.

4 opmerkingen:

Corina zei

Het ziet er wel super leuk uit!

Johanna Zweden zei

Wat ziet dat er mooi uit
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden en geniet van je Koninginnedag

Jeetje zei

Oooh, dat wordt mooi!

Hobbyrita zei

Dit wordt echt wel heel mooi hoor! En heel speciaal!
Grtjes, rita.