maandag 1 augustus 2016

Krokodil van kralen



Bij de Hema koop ik normaal gesproken een aantal praktische zaken: koffiefilters, drop, meeneemkoeken, t-shirts en dat soort zaken. Laatst was er een aanbieding dichtbij de kassa van kubusvormige knutselpakketjes. Voor slechts 50 cent kon ik het pakketje van deze krokodil meenemen. Leuk, ik ben dol op snel te maken kleine uitdagingen!



In ongeveer een uur was de kralenkrokodil inderdaad klaar. Het doosje bevatte meer dan genoeg materiaal. De leeftijdsaanduiding 5+ zou ik met een flinke korrel zout nemen. Op zich is het beestje niet lastig, maar het rijgen van de kralen op chenilledraad is geen licht werk. Vooral niet als de draad er twee of zelfs drie keer doorheen moet. Een grappig tussendoortje voor weinig geld!

4 opmerkingen:

Stofsierlijk zei

Wat een leuk knutsewerkje. Bij onze ze hematiet helaas niet gezien. Hartelijke groeten, beerta

marion zei

erg leuk....zou ik ook zeker meenemen

Ik heb je freebee kerstbal gemaakt, hij is erg leuk geworden, dank je voor de freebee

Jane zei

that looks like a fun project, very sweet

Hobbyrita zei

Geweldige krokodil, superleuk!
Grtjes, rita.