maandag 21 september 2020

Borduurkaart (2)

In 2016 maakte ik een groene borduurkaart voor school om te laten zien wat de mogelijkheden waren. Jaren heeft de kaart op een kast gelegen en steeds verplaatste ik 'm weer. Ik wist niet goed wat ik er (na gebruik op school) verder mee moest. Deze zomer ruimde ik de kaart eindelijk grondig op. Maar waar?

Dat werd opeens weer actueel toen ik een collega op school een voorbeeld beloofde van wat je nog meer met zo'n borduurkaart kon doen behalve je naam in kruissteekjes borduren. Helaas kon ik de kaart echt niet meer vinden. Nou ja, niet getreurd: ik heb gewoon een nieuwe gemaakt.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Leuk idee. Ik heb nog wat van die kaarten liggen.

Julia zei

I find your site super brilliant, I wish you every success because you deserve it, good luck and again well done for this superb site!

voyance mail gratuit