zondag 11 oktober 2020

Nieuwe naaimachine

Voor mijn verjaardag heb ik een fantastisch cadeau gekregen: een nieuwe naaimachine! Nou ben ik eerlijk gezegd nog niet helemaal jarig, maar de machine is al bezorgd en ik ben de mogelijkheden aan het ontdekken.

Ooit kocht ik als student de goedkoopste naaimachine die de Kijkshop had. Met dit trouwe beestje heb ik aardig wat genaaid. De mogelijkheden waren echter beperkt. Bij vier laagjes dunne katoen begon de machine al te sputteren. Laat staan dat ik het in mijn hoofd haalde om iets van spijkerstof te naaien.

Ik ben heel blij met de nieuwe naaimachine!

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk!! Een goede naaimachine is zó fijn.

Petra zei

Het zal wennen worden (weet ik uit ervaring, ik heb ook pas een nieuwe machine) maar het is zo leuk om alle nieuwe mogelijkheden te ontdekken. Heel veel plezier er mee en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Bertiebo zei

Dat is fijn, dat je er neer mee kan dan net de oude