woensdag 17 maart 2021

Regenton

Samen met de buren hebben we een nieuwe regenton aan de voorkant van het huis. Wel een grijze kolos, toch zijn we blij met onze nieuwe aanwinst. Gelukkig heeft de buurman gezorgd voor tegels onder de ton en aansluiting op de regenpijp via een vulautomaat. Wij hebben gezorgd voor wat vrolijke bloemetjes bovenop. De sprietjes in het midden zijn blauwe druifjes. Binnenkort hopen we de planten aan de voorkant water te geven uit de ton. Wie weet kunnen we het ooit ook gebruiken voor het lappen van de ramen en het wassen van de auto.

5 opmerkingen:

Stofsierlijk zei

Mijn man heeft onze grijze ton groen geverfd.

Bertiebo zei

Ik geniet dagelijks als ik mijn gietertje, voor de planten binnen, vul met water uit onze ton. Ik gebruik expres een klein gietertje, kan ik vaker tappen

De Breimeisjes zei

Handig ding en leuk met de bloemetjes erop!

Miriam zei

@Stofsierlijk: Ja, dat is ook een idee!

ivoorwit zei

Mag u vragen waar u deze ton gekocht heeft?