maandag 26 april 2021

Haute bordure

In het Fries Museum in Leeuwarden is tot en met 18 juli de tentoonstelling Haute Bordure. Het museum is nu nog niet echt open, behalve voor een enkeling. Bovendien is per trein naar Leeuwarden reizen eigenlijk geen optie op dit moment voor mij. Je kunt het ook echt geen noodzakelijke reis noemen. Daarom heb ik besloten om de catalogus van de tentoonstelling te kopen, om zo toch mee te genieten van het moois dat daar ongetwijfeld te zien is. Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Misschien lukt het toch nog en verlengen ze. Ik wil er ook graag heen

Gonda Westra-Steursma zei

Nou, je zult echt genieten! Hopenlijk gaat het museum binnenkort open, want de tentoonstelling is de moeite waard. Zie mijn blog van vanavond. Wij zijn er nl. geweest met het field lab. Erg mooi om te zien.
Gisteren waren we weer in jouw woonplaats. Zie hiervoor ook mijn blogbericht vanavond. Heerlijke stad... Utrecht. Zoveel historie, zo gezellig, zelfs in deze tijd.
groeten, Gonda