donderdag 21 juli 2022

Babyblokken (bis)

Het is al veertien dagen geleden dat ik voor het laatst een berichtje heb gepost. Eerst had ik het te druk met de afronding van het schooljaar, daarna vond ik het véél te warm. Ongemerkt gingen er zo twee weken voorbij, waarin ik toch wel iets gehandwerkt heb.
Misschien is het niet zo interessant om te zien, maar ik ben nog steeds bezig met het maken van kraamcadeautjes van schuimrubber kubussen. Telkens probeer ik iets anders uit. Nadat ik mijn eigen breipatroon heb gebruikt, heb ik daarna het patroon van Kath Dalmeny geprobeerd. Je kunt het gratis op Ravelry vinden. De structuur van het breiwerk lijkt me lekker aanvoelen voor een baby.

1 opmerking:

Elizabeth zei

Een leuke kubus! Ik vind de kleur prachtig en lijkt verloopgaren. De baby heeft wat te ontdekken bij het structuurtje...