vrijdag 19 juli 2024

Leuke links



De afgelopen maand heb ik even een kleine blogpauze ingelast. Niet omdat ik er geen zin in had, maar omdat je soms moet kiezen en de prioriteiten helder moet houden. Nu is het weer tijd voor wat leuke verwijzingen:
  • De Crochet- en Knit-A-Longs van Knottenwol zijn de moeite waard.
  • Een stijlvol patroontje van een roos om te borduren.
  • En nog een andere van een vogel op een takje.
  • Als extraatje mooie filetwerkjes die eigenlijk natuurlijk bedoeld zijn voor filethaakwerk. Ze lijken me ook heel bruikbaar als borduurontwerp.

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke linkjes. Fijn voor je weet maar nooit momenten waarop je iets creatiefs wil doen.

Elizabeth zei

Ja hoor, soms moet je echt prioriteiten stellen. Maar natuurlijk vind ik het leuk dat je weer iets geplaatst hebt.
De link van Knottenwol is geweldig, maar ik moet er maar niet te lang gaan kijken want anders....

Gonda Westra-Steursma zei

De roos lijkt wel een art deco roosje. Dankjewel.
Geniet van de vakantie. Even fijn wat anders doen!
Gr. G.