dinsdag 24 maart 2009

Assisi links


Als je deze blog al langer volgt, dan zou je bovenstaand plaatje kunnen herkennen. De zwaan heb ik een half jaar geleden geborduurd. Hier dient het fraaie beestje alleen ter illustratie bij een lijstje nuttige Assisi links:

  • Dé site met informatie over Assisi en veel fraaie gratis patronen is Puntopunto van Jos Hendriks. En nog in het Nederlands ook!

  • Veel gratis patronen vind je ook in een oude uitgave van DMC over Assisi borduren, te downloaden van deze pagina (zoek naar Assisi Embroideries).

  • Bovenstaande zwaan én een aardig vogeltje kun je vinden op de site Punti Antichi in de categorie Free Giulia's Designs.

  • Als je long armed cross-stitch wilt gebruiken, kijk dan hier. Op deze site vind je trouwens ook een link naar haakpatronen die je goed kunt omzetten in Assisi werk.

  • Ook aardig is dit roosje
  • .

Mocht je nog aanvulllingen hebben op dit lijstje, dan houd ik me natuurlijk zeer aanbevolen.

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ziet dat er mooi uit. Bedankt voor de link.

Annette zei

Wat een leuke kaart, en het patroontje komt erg mooi uit zo
Hoe kan je al je kaarten nog kwijt, het moeten er ondertussen toch wel een paar dozen vol zijn.

Miriam zei

Dag Annette,

Mijn kaarten gaan ook wel de deur uit hoor! Vaak stuur ik bij een verjaardag of een andere feestelijke gelegenheid een zelfgemaakte kaart.

Jos Hendriks zei

Ik zou het prettig vinden als je mijn naam in je artikel zou willen veranderen in Jos Hendriks. Ik ben een man en geen vrouw.
Alvast bedankt

Jos Hendriks

Miriam zei

Bij deze, en mijn excuses. Miriam

Jos Hendriks zei

Geeft niet. Iedereen maakt vergissinkjes. Bedankt voor de aanpassing