vrijdag 13 maart 2009

Doosje


Al een tijdje heb ik een paar ronde spanen doosjes van de Xenos in huis, met de bedoeling om de deksel te versieren. Vorige week ben ik er dan echt aan begonnen. Eerst moest er natuurlijk een borduursel van het juiste formaat gemaakt worden. In het tijdschrift New Stitches vond ik een geschikt rond patroon. Ik heb het geborduurd met verlopend garen van Anchor.

Daarna was het tijd voor het in elkaar zetten. Dat viel nog niet zo mee. Ik had het dan ook nog nooit eerder gedaan. Met het eindresultaat ben ik niet helemaal tevreden, omdat het roze bandje niet echt netjes is vastgezet. Je snapt wel dat ik de foto vanuit de meest gunstige hoek heb gemaakt!

Maar van mijn foutjes ben ik wel iets wijzer geworden. Een volgende keer zou ik het iets anders aanpakken en ik denk dat het dan beter wordt. Als het echt netjes is gelukt, dan zou ik ook de onderste helft van het doosje nog kunnen verven in een bijpassende kleur.

1 opmerking:

Jane zei

Looks fantastic for a first attempt, the colours are lovely