donderdag 30 april 2009

Disneybeertje


Van de vorige week aangeschafte Wibrapakketjes (wie weet zijn ze bij sommige vestigingen nog verkrijgbaar) heb ik als eerste Winnie the Pooh geborduurd. Er zitten nogal veel tinten geel in, die voor een flink deel gemaakt worden door te borduren met twee verschillende draadjes tegelijk. Een behoorlijk uitzoekwerk dus. Maar met het resultaat ben ik zeker tevreden.

NB Mocht je zelf dit pakketje ook hebben: bij mij was de kaart niet helemaal goed van formaat, zodat ik eerst een randje moest afsnijden voordat het netjes in elkaar gelijmd kon worden.

2 opmerkingen:

Annette zei

Wat een lief Winnie the Pooh beertje is het geworden.
Ik heb zelf nog steeds geen tijd gehad om langs de wibra te gaan, nu zullen ze er ook wel niet meer zijn, maar hij is wel erg mooi.

MagdaW zei

Inderdaad hele mooie kleuren.. fijn borduurwerkje voor in een kinderkamer of voor een verjaardagskaartje :-)