zondag 31 januari 2010

50 centimeter


Wat betreft de Burridge Lake Aran Afghan, ben ik tevreden over mijn verrichtingen van de afgelopen maand. Precies volgens planning heb ik een halve meter gebreid in januari. Ook heb ik inmiddels alle wol of eigenlijk alle acryl kunnen vinden, zodat ik genoeg materiaal heb om de hele deken te kunnen breien.

Verder heeft Marian besloten om ook een zelfde deken te gaan breien, zodat we elkaar kunnen stimuleren om door te gaan en bij eventuele problemen bij elkaar te rade kunnen gaan. Erg leuk zo'n medebreister! Misschien mag ik van haar werk ook wel eens hier een foto showen, want ze heeft geen eigen blog.

4 opmerkingen:

Jane zei

Looking very nice, going to be cosy

Anoniem zei

Goede morgen Miriam,
Natuurlijk mag je mijn deel ook laten zien zal binnenkort een foto sturen. Ik heb inmiddels 25 centimeter en moet dus nog wat extra doen maar dat komt in februari wel goed.
Jouw deel ziet er goed uit en gelukkig dat je de rest er nog bij kon krijgen.
Fijne zondag
Groetjes Marjan

Willy zei

Daar ligt al een mooi stuk voor je plaid. Leuk dat je een mede breister hebt gevonden. Veel plezier allebei.
Groetjes

Argery Araya C. zei

Felicidades amiga por tener esas manos tan llenas de bendicion para poder realizar tan elegantes trabajos que Dios la bendiga. un saludito a la distancia.