dinsdag 23 februari 2010

Handwerkblogs in het Nederlands (28)

Ook in 2010 zet ik de reeks Handwerkblogs in het Nederlands voort. Elke dinsdag zal ik weer een paar nieuwe links plaatsen. De tweede dinsdag van elke maand volgt er een overzichtslijstje van de blogs die ik tot nu toe heb gevonden.

Algemeen
De blog van Petronille heet Hobby, hobby, hobby. Dat dekt de lading heel goed, want haar interesses zijn veelzijdig.

Quilten
Jeannet houdt van quilten. Recent heeft ze een erg leuke Bunny genaaid.

Klazien zegt op haar blog dat ze een starter is op het gebied van quilten. Nou, in ieder geval dan wel een heel actieve starter, zowel qua quilten als qua bloggen!

2 opmerkingen:

Elizabeth Braun zei

Hi! Thanks for the Dutch correction. I've never had chance to really learn Dutch, but from my knowledge of German, I can just about read it for meaning, (but I daresay not for detail). I just used German in Dutch words on my comment form!! I'm happy to encourage people to comment however they feel best expresses their thoughts.=)

Dank U! Groetjes, E.=)

petronille zei

Hé, wat leuk dat je een link naar mijn weblog hebt gemaakt. Ik ben zelf niet geduldig genoeg met borduren, maar ik heb met plezier je blog bekeken. Ik kom gauw nog een keer terug.
Groetjes, Petra