zondag 28 november 2010

Kerstmarkt


Vier blogloze dagen, het is lang geleden dat me dat overkwam!

Eerlijk gezegd had ik het zo druk met het afmaken van mijn werkstukjes voor de kerstmarkt, dat ik geen tijd had om op het juiste moment foto's te maken van mijn activiteiten. Want het aantal uren met geschikt licht om te fotograferen is beperkt in deze periode van het jaar. Zeker als je door de week werkt, zoals ik.

Hierboven zie je het laatste "appelflapje" waarvan ik een pendibule heb gemaakt, hieronder de verzameling ornamentjes voor de kerstmarkt. Inmiddels zijn de meeste exemplaren verkocht, maar daarover later meer.

NB Als je meer weer wilt weten over het maken van een pendibule, kijk dan hier.

8 opmerkingen:

kaatje zei

Leuk die kleine werkjes.
vraag van mij: wat is een pendibule?

Miriam zei

Kaatje, zie mijn toegevoegde notabene.

studiowit zei

Zien er erg leuk uit!
Leuk verpakt ook.

Corina zei

Oh, wat heb je er al veel gemaakt! Ze zijn erg leuk!

Tania zei

Wat een mooie verzameling!

Lia zei

Erg mooie werkjes, Miriam!

kaatje zei

Goede middag Mirjam,
Mijn vraag was eigenlijk, wat doe je precies met een pendibule, dient het ergens speciaal voor. Ik ben benieuwd. Groetjes Kaatje.

Miriam zei

Sorry Kaatje, ik had de vraag inderdaad niet goed begrepen. Een pendibule is een ornamentje dat je kunt ophangen. Ik hang ze in de kerstboom. Je zou het ook kunnen vullen met lavendel en in de linnenkast kunnen doen.