dinsdag 18 juni 2019

Om niet te vergeten: hart met duif


Met het "afstoffen" van oude blogposts ga ik rustig door. De oude berichten die ik kies zijn haast niet meer te vinden en bevatten wél een patroontje of een link naar een freebie van iemand anders. Daar komt dan overigens ook wat zoekwerk aan te pas, want waar is die freebie gebleven? Deze heb ik in ieder geval opnieuw gevonden.

In mei 2008 schreef ik het volgende hierover:
De afgelopen prachtige pinksterdagen heb ik lekker buiten in het zonnetje zitten borduren aan een toepasselijk pinksterafbeelding. Het patroon heb ik gevonden op de weblog Kissy-Cross. Recent is daar ook een hele leuke verzameling katten in 24 wekelijkse afleveringen gestart.

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Prachtig borduurwerkje!

LUBY Emy38 zei

magnifique broderie, très jolie biz