donderdag 20 mei 2021

ATC met een verhaal

Aan het begin van 2021 heb ik een paar ATC's gemaakt met vilt als basis. Ik gebruikte een paar vrolijke kleuren en borduurde steken die ik uit mijn hoofd ken. Vervolgens plaatste ik bovenstaand kaartje op een internationaal forum. Het viel in de smaak en al snel was de "sampler" geruild met een Amerikaanse mevrouw. Het werd goed ingepakt in een stevige envelop tussen een kaart met wat extra plakband ter versteviging. Weken later had ik nog steeds niets gehoord en informeerde ik voorzichtig of de ATC was aangekomen. Wat bleek: alleen de voorzijde van de envelop was aangekomen, losgescheurd van de rest.

Gelukkig was het een hele vriendelijke mevrouw, die uitging van mijn goede wil. Ze maakte zelfs een foto van het gearriveerde vodje. Hieruit bleek dat het onmiskenbaar mijn handschrift en mijn envelop was. Misschien leek het erop dat er iets van waarde in de envelop had gezeten ....

In ieder geval ben ik aan een nieuw werkstukje begonnen op rood vilt. Het viel een beetje anders uit, sowieso houd ik er niet van om twee keer hetzelfde te maken. Inmiddels is déze ATC veilig in Amerika aangekomen. Wat ik terugkreeg, zal ik later laten zien.

3 opmerkingen:

Gonda Westra-Steursma zei

Dat is een leuk maar eigenlijk ook droevig verhaal. Gelukkig dat de tweede ATC wel aangekomen is. Heb je wel twee keer plezier gehad van het maken.

Bertiebo zei

Oh wat irritant. Ik gad het gisteren. Wel aangekomen, maar opengescheurd, een dag te laat en het was iets met kraaltjes en die waren er af

conny's quilts en creaties zei

Wat jammer van de eerste kaart. Gelukkig kwam de tweede goed aan.