woensdag 26 mei 2021

ATC zes vierkantjes

Het idee voor deze ATC had ik al een tijdje. In een oude Handwerken zonder Grenzen stond een prachtige geborduurde lap bestaande uit allemaal verschillende geborduurde vierkantjes. Zoiets leek me ook geschikt voor een ATC. Ik had geen idee dat het zo arbeidsintensief zou worden. Eerlijk gezegd ben ik er een aardige tijd mee bezig geweest, ook omdat er meer dan 8 gaatjes op een centimeter zitten bij deze stof. Het ontwerp is gaandeweg gegroeid. Dit kaartje ga ik voorlopig nog niet ruilen, ik ga er eerst zelf een tijdje van genieten.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja die is prachtig. Hoewel ruilen een van de leuke dingen van ATC's is, wist ik het wel hoor: ik deed deze nooit weg!

Gonda Westra-Steursma zei

Ik snap wel dat je deze nog even wilt bewaren. Mooi vanwege alle arbeid die er in zit en mooi met de gebruikte kleuren. Wat is nu precies de afmeting van deze?
groeten,
Gonda