vrijdag 23 juli 2021

Juffrouw Katoentje

Zoals ik woensdag schreef, had ik een paar bolletjes katoen nodig om mijn babydekentje af te maken. Om precies te zijn Katia Capri nummer 82150, dat is wijnrood. Bij de plaatselijke Pipoos is deze katoen wel verkrijgbaar, maar niet in de goede tint. Er volgde dus een speurtocht op het internet en zo kwamen we in Maarssenbroek terecht.
Juffrouw Katoentje aan de Zwanenkamp 297 in Maarssenbroek bleek een verrassend ruim gesorteerde winkel te zijn in met name haak- en breigaren. Ik werd gastvrij ontvangen en heb er een genoeglijk half uurtje doorgebracht. Jammer eigenlijk dat ik geen nieuw groot project op de planning heb staan, want ik was zeker geslaagd.
Er is trouwens ook een webshop, dus je kunt ook digitaal een kijkje nemen.

1 opmerking:

Gonda Westra-Steursma zei

Nu kun je het grote project afmaken. Ik ben benieuwd wat dat is.
Leuk dat je ook zo kunt genieten in je eigen omgeving. Dat proberen wij ook altijd te doen.
Mooie foto's van alle dieren die je gefotografeerd hebt.
Genieten in optima forma in de vakantie!
groeten, Gonda