dinsdag 1 februari 2022

Leuke links


Deze rubriek op mijn blog is al een flinke tijd ter ziele. Eenmalig blaas ik 'm nieuw leven in, omdat ik deze week toevallig allerlei interessante dingen ben tegengekomen.
  • Om te beginnen wil ik jullie graag wijzen op de SAL die Corina gaat starten. Ze gaat een klackmatta maken en zoekt medestanders. Het is dat ik mijn gebreide deken af wil maken, anders ...
  • Verder heeft Sostrene Grene heel diverse DIY-projecten op de site staan. Je hebt vast wel garen in je stash om dit truitje voor peuters te breien. Het breipatroon zit overigens onder de knop "sjablonen downloaden".
  • Tot slot kwam ik via-via op de site van Jellina terecht, waar ik haar gratis haakpatronen vond.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja..., dat was zeker een tijd geleden! Ik weet nog dat ik het altijd heel erg leuk vond en van alles ging pinnen of opslaan...
En dat leuke truitje heb ik nu ook opgeslagen, wat is dat een lief patroontje zeg.

Annet zei

Dat was wel even geleden, ja. Leuke linken heb je weer gevonden.

Corina zei

dank je wel voor de vermelding!