donderdag 25 juni 2026

Forum

Tussen de historische gebouwen staat in hartje Groningen het moderne Forum, dat in 2019 geopend werd. Het is groot en er zit van alles in: de bibliotheek, een bioscoop, de VVV, exposities, horeca. En op de tiende verdieping is het dakterras, dat openbaar toegankelijk is.
Volgens zeggen kun je bij helder weer Schiermonnikoog zien vanaf dit dakterras.
Dat is niet gelukt, maar er waren genoeg andere dingen te zien.
Ik ben niet goed bekend in Groningen, toch herkende ik wel een en ander. En jullie?

Geen opmerkingen: