woensdag 17 juli 2013

Extra dikke sneeuwlaag



M'n volgende kerstborduurtje is klaar. Het lijkt me niet bijzonder zichtbaar, maar de sneeuwlaag is extra dik geworden aan de bovenkant. 's Avonds laat wilde ik nog snel een paar steekjes zetten en begon ik aan het vogeltje. Terwijl we de volgende dag onderweg waren in de auto, bleek het diertje een steekje te hoog te zitten. Het is een beetje lastig uithalen in de auto, dus besloot ik een dikkere sneeuwlaag te maken. Niet lang daarna liet ik overigens mijn naald vallen, zodat ik toch niet verder kon borduren. De naald is onder de stoel gevonden, maar pas na de rit.

5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Mooi borduurwerkje voor in een kerstkaart of zo.

Hobbyrita zei

Dat valt echt niet op hoor! Het ziet er echt heel goed uit :) Ook ik borduur al eens in de auto, en naalden zou je altijd extra moeten bij hebben... of een magneetje om te zoeken :)
Grtjes, rita.
Hoe gaat het trouwens met je? Ik hoop heel goed en dat denk ik ook want je handwerkt toch al veel.

kaatje zei

Allereerst, gaat het goed met je.Sneu voor je dat gedoe met de naald,
maar, je bent niet alleen in borduurland, met die kwaal,in verschillende landen liggen diverse naalden, van mij wortel te schieten.
Leuk patroontje.
Veel sterkte met groetjes van Kaatje

familiesadessaram zei

ziet er mooi uit

Corina zei

knap dat je dat in de auto doet. Leuk borduurtje, en het lijkt net of het zo hoort.