zondag 10 november 2019

Textielkaarten (1)


In de aanloop naar mijn 2500ste blogpost, laat ik een aantal textielkaarten zien. Ik heb ze in de loop van de jaren verzameld en ze liggen netjes in mijn kaarten mandje. Soms stuur ik er wel eens eentje naar een andere liefhebber van handwerk. Nu heb ik besloten om ze een nieuw thuis te geven, precies bij blogje nummer 2500. Voor de duidelijkheid: dit is bericht nummer 2498!


De bovenste twee kaarten zijn fotokaarten waarop een merklap van Jan Houtman is afgebeeld. Op de tweede afbeelding zijn twee kaarten afgebeeld waarop Liers Kant van Fia van Dijk-Lagerweij is te zien. Naast deze zwanen en ballerina heb ik nog kaarten met bloemen, een ooievaar, (baby)schoentjes, een vlinder, een vredesduif en Holly Hobbyachtig paartje.

4 opmerkingen:

Jane zei

I can't believe you've done that many blogs! Hope there will be many more to come

Ineke zei

Prachtige kaarten. Op naar het 2500ste

Miriam zei

Thanks a lot Jane for your good wishes!

ingrid zei

Prachtige kaarten. Gefeliciteerd met deze mijlpaal
Hartelijke groet,
Ingrid