dinsdag 26 november 2019

Vernieuwing blogroll (2)



Half oktober schreef ik al over de vernieuwing van mijn lijstje met blogs. Als je de rechterkantlijn af en toe bekijkt, dan zie je dat ik nog het een en ander heb toegevoegd. Daarbij probeer ik me te concentreren op het hoofdonderwerp van mijn blog, namelijk borduren.

Bij het opnemen van Happiness is cross stitching heb ik even geaarzeld, gezien het deels commerciële doel van deze blog. Maar de (gratis) patroontjes van de minikatjes zijn heel leuk en dat heeft de doorslag gegeven. Le blog friendstitch is zeker het vermelden waard, maar zou beveiligingsproblemen met je virusscanner kunnen geven. Gaat het mis door deze Franse site? Laat het me dan beslist weten.

Een befaamde blog die grotendeels over haken gaat, is Attic 24. Het is een groot kleurenfeest en altijd leuk om te bekijken, zelfs als je niets met haken hebt of moeite hebt met het Engels. Verder lees ik ook geen Russisch en de posts van Aliolka zijn onregelmatig. Doordat er vaak gratis kruissteekpatronen aan zijn toegevoegd, is het de moeite waard om deze blog toch te volgen. Tip: zoek het label схемы, dan vind je hier de meeste patroontjes.

Geen opmerkingen: