vrijdag 3 september 2021

Eerste poging textielenvelop

Zoekend naar een meer duurzame herbruikbare cadeauverpakking, kwam ik het patroon van deze envelop van stof tegen. Hoewel het niet helemaal was wat ik in gedachte had, wilde ik het graag uitproberen. Zoals jullie waarschijnlijk weten, ben ik slechts een heel klein beetje vaardig op de naaimachine.
Dat bleek ook bij het maken van de textielenvelop. Ik heb scheef genaaid en nog een paar andere foutjes gemaakt, waardoor het er echt uitziet als een probeersel. Het is zeker voor verbetering vatbaar. Laten we zeggen dat ik ervan geleerd heb en ik het nog eens ga proberen.
NB Net zoals bij het voorbeeld op de blog mijn petits pirates, heb ik de envelop gevuld met een tussenlaagje. Dat aspect is in ieder geval wél goed gelukt.

Geen opmerkingen: