vrijdag 20 oktober 2023

Doosjes en zakjes

Er komt dezer dagen weinig uit mijn vingers, maar er lag een aardig klein werkje op mij te wachten. De Gift Box Set van Sostrene Grene lachte naar mij en heeft me zeker niet teleurgesteld. Er zitten vier templates, tien vellen papier van 120 gram en tien vellen dun karton van 240 gram in. Plus nog een aantal ronde stickers met een bijpassend motief.

Als eerste heb ik een zakje gemaakt en dat bleek werkelijk snel klaar te zijn met een heel bruikbaar resultaat. Daarna heb ik me gewaagd aan een driehoekig doosje en dat was iets complexer. De vouwen bijvoorbeeld kun je het beste rillen en daar ben je wel even mee bezig. Het levert in ieder geval een prima kleine cadeauverpakking op. We hebben al bedacht wat er in zou kunnen: een paar bonbons, chocolade koffieboontjes, nootjes. Hebben jullie nog andere ideeën?

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een leuke zakjes zijn dat! Heb je ook een rilpen? Dat maakt het wel gemakkelijk...
Ik denk altijd meteen aan kaartjes of labeltjes in zo'n zakje. Maar je kunt er ook zaadjes in doen of van die kleine knijpertjes of steekmarkeerders voor iemand die breit of haakt...

miekequilt zei

Leuke doosjes. Misschien is het leuk om er een borduurnaald, lapje en wat garen in te doen? En evt. een patroontje?

Dientje zei

Wat leuk zijn ze. Bijzondere knoopjes of borduurgaren om kado te doen. Ach, eigenlijk is er veel te verzinnen afhankelijk voor wie en hoe je ze wilt gebruiken. Fijn weekend, groet, Dientje