dinsdag 21 november 2023

Cirkelsnijder

Heel wat jaartjes geleden heb ik twee verschillende cirkelsnijders uitgeprobeerd. Ze voldeden allebei niet, want ze sneden geen gave cirkel uit wat dikker papier. Gelukkig kon ik ze terugbrengen. Bij toeval zag ik een maand geleden een ander redelijk betaalbaar type. Eureka, het werkt!

Overigens is het wel een handigheidje en uit kleinere stukjes papier/karton weet ik geen foutloze cirkel te snijden. Toch ben ik heel blij met dit stukje gereedschap, zeker nu ik zestig kerstkaarten aan het maken ben. Uit de aard der zaak kan ik ze nog niet laten zien, dan weten sommige mensen nu al wat ze zullen ontvangen.
O ja, hierboven is geen prachtig karton in regenboogkleuren afgebeeld. Het is glimmend zilver met een dessin van rondjes. Als je een foto hiervan neemt, dan krijg je dit effect.

1 opmerking:

Elizabeth zei

Fijn dat je nu een goede hebt kunnen vinden... Ik heb er ooit eens eentje gekocht, maar vind het een onding!