zondag 26 november 2023

De oude hortus

Elke dag maak ik een wandeling. Ook als het regent, al is er meestal toch een droog of bijna droog moment te vinden. Ik houd echter wel van variatie, niet van steeds hetzelfde rondje.
In Utrecht heb je dan helemaal niets te mopperen. Er zijn tal van mooie plekjes zoals de oude hortus.
Het is een prachtige tuin, ook in de herfst. Niet zo groot overigens als de foto's misschien suggereren. Wel met allerlei paadjes en zitjes en ook nog eens super rustig.
Er was nog veel groen te zien van de week, naast het geelkleurende gebladerte.
Ook in de goed onderhouden oude kassen hebben we een kijkje genomen. Zie je me lopen in de verte?

5 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja een variatie in wandelingen is wel fijn.

miekequilt zei

Wat een leuke omgeving om te wandelen. Fijn om steeds een ander rondje te kunnen lopen.

Dientje zei

Veel mogelijkheden om een mooi rondje te lopen. Een Hortus is altijd mooi om door te lopen. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Mooi hoor, en dàt in de stad... Wat goed dat je elke dag een rondje loopt! Ik kan dat maar niet onder de knie krijgen en zit altijd maar weer binnen te prutsen.

Gonda Westra-Steursma zei

Zo fijn om te kiezen waar je gaat wandelen en ook nog eens leuk kiezen. Soms hoeft iets niet groot te zijn om te van alles te kunnen zien. Bijzonder vind ik dat altijd.
Gr. G.