vrijdag 20 mei 2011

Bruiloftstaart en andere projecten

Vandaag ben ik naar een bruiloft toe en enkele dagen geleden stuitte ik per toeval op deze fantastische bruiloftstaart op de DMC-blog. Geen tijd meer om 'm te maken en ik weet ook niet of het me lukken zou. Met dit soort viltwerk heb ik weinig tot geen ervaring. Maar leuk is ie wel ...

Iets anders grappigs waar ik deze week op stuitte is het online tekenprogramma Odosketch. Klik op "Create a sketch" in de rechterbovenhoek van je scherm en je kunt meteen beginnen.

Tot slot nog een link naar een duidelijke tutorial voor het vouwen van een simpele mooie origami vlinder. Als je zo'n vlinder van cadeaupapier maakt en hetzelfde papier gebruikt om een geschenk in te pakken, dan kun je de vlinder bovenop het pakje bevestigen en heb je een mooie combinatie. Het is vooral leuk dat de vlinder ruimtelijk is.

4 opmerkingen:

Pauline zei

Die taart is zeker geweldig!

Corina zei

Oh, die taart is echt heel leuk! Dank je wel voor de link!

zenuwpees zei

heel mooie taart je hebt een prima blog zo vinden wij ook van alles nieuw.doe zo verder groetjes van
arie-Claire

marion zei

wel een heel mooi taartje .......ik zou het patroon zeker opslaan........