woensdag 11 januari 2012

Merklappen van Maria Lampe (2)


Vorige week liet ik al wat werk van Maria Lampe zien. Er zijn nog een aantal foto's van mooi werk over, die zeker de moeite waard zijn al kan je niet meer naar de tentoonstelling in Wijchen.


Naast de grote werkstukken, was er ook wat kleiner werk te zien waarvan ik vandaag een paar voorbeelden laat zien.


De bovenste en de onderste foto zijn trouwens niet door mij op de tentoonstelling gemaakt, maar door A. Danen. Als je er op klikt, dan krijg je een wat groter en gedetailleerder beeld. Fijn dat ik deze veel betere foto's mag gebruiken!

4 opmerkingen:

Berkeboom zei

De kleintjes zijn ook schitterend. `groetjes Gré

marion zei

ik vind het zo jammer dat ik de tentoonstelling gemist heb. Weet jij of hij nog ergens anders komt?

studiowit zei

Ben gelijk verliefd op de lap met de ijsbeer!

Lia zei

Wauw, wat een pracht werkjes!