maandag 4 juni 2012

Antwerpen (slot)


Tot slot bericht ik over een paar Antwerpse aankopen. Eerlijk gezegd zijn dit niet al mijn aankopen, want ik heb me bijvoorbeeld bij Aters bezondigd aan een stukje Beiers Bont. Dat zien jullie nog wel eens terug, maar dan in bewerkte vorm. Ze hadden echter ook een hele verzameling boekjes en boeken. Bovenstaande uitgave van gebreide amugurumi kon ik niet laten liggen!


Op het tijdschriftgebied heb ik staan likkebaarden bij IMS. Op de Meir kon ik ze niet vinden. Achteraf blijkt de winkel verhuisd te zijn naar de Stadsfeestzaal. Maar op de Melkmarkt was het geen enkel probleem. Wat een sortering!

Uiteindelijk heb ik me beperkt tot de twee afgebeelde tijdschriften. Prijzig, maar mooi .....


NB Deze maandag is er wel een finish, maar die krijgen jullie morgen te zien.

3 opmerkingen:

Michelle zei

Leuke boeken, beide lijken me erg handig en super om te bezitten :)

Betsy zei

Prachtige tijdschriften! Die staan voor veel uurtjes handwerkplezier :)
Heerlijk om zo lekker rond te struinen in een andere stad!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Trendykim zei

Leuke tijdschriften en wat een mooi boek! Ik koop zelf geen Engelse tijdschriften meer. De NL winkels willen er te veel winst op maken. Maar zodra ik op vakantie ga naar Engeland koop ik veel in. Dan ben je toch zo'n €5,- per tijdschrift goedkoper uit. Ik wens je veel plezier met het maken ervan. Vooral het amigurumi boek lijkt mij geweldig.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com