woensdag 13 juni 2012

Een kleurtje erbij



Hoe groot mijn vierkantjes-project gaat worden weet ik nog niet, maar van elke kleur heb ik inmiddels vier bolletjes en daarmee kom je toch een aardig eind. Alleen van de lichtpaarse kleur heb ik niets meer en ik heb ook geen idee welk merk deze katoen heeft. Het is geen Catania in ieder geval dat is helder. Op een aantal plaatsen heb ik al naar deze kleur katoen gezocht in de juiste dikte en nu is er voor een pragmatische oplossing gekozen: gewoon nog een kleur erbij. Het valt niet zo vreselijk op, kun je de extra kleur ontdekken?

3 opmerkingen:

Aty zei

zo valt het niet op, ik denk alleen dat je hetzelf precies kunt zien of in het echt. het wordt in ieder geval mooi!

Johanna Zweden zei

Ziet er mooi uit
zal schitterend worden
Groetjes Joke en een fijne dag

marion zei

nee kan het niet ontdekken......