zaterdag 12 oktober 2013

Wollyhood



Op de Weversmarkt in Hoorn kocht ik 10 bollen korenblauwe dikke wol van Drops, in de hoop daar een vest van te breien. Dat heb ik inmiddels gedaan, maar er bleken nog bijna vijf bollen over te zijn. Net niet genoeg voor een nieuw vest en zonde natuurlijk om te laten liggen. Goede raad was duur, tot ik op de website van Drops keek. In mijn woonplaats Utrecht bleek zowaar een verkoper van Drops te zitten. Het is wel een webshop, maar je kunt er op afspraak ook langs. Voor mij ideaal, want zo werden de bollen niet extra duur door de verzendkosten of onnodige extra aankopen.

Wollyhood blijkt een flinke voorraad te hebben en het is gemakkelijk om een afspraak te maken met de sympathieke eigenaresse, die om de hoek woont. De studio is groter dan ik me tevoren voorstelde en het is ook mogelijk om eens rond te kijken op afspraak. Een adresje om te onthouden!

1 opmerking:

Unknown zei

Goeie manier om dat ook je geld maar een keer uitgegeven kan worden, lekker nog een warm vest erbij!