zaterdag 1 februari 2020

Borduren in de Middeleeuwen



Bij de borduurchallenge 2020 staat er elke maand een andere techniek centraal staat. In eerste instantie is het een uitdaging voor mezelf, om weer eens op een andere manier bezig te zijn. Maar ik nodig anderen van harte uit om mee te doen en de resultaten te delen. Via hun eigen blog, facebook, pinterest, instagram, via een ander medium of wat je maar wilt. Ik publiceer jullie foto's natuurlijk ook graag op mijn borduurblog als je dat wilt.

In februari staat MIDDELEEUWS BORDUREN centraal. Het is nogal een breed onderwerp, dat geef ik onmiddellijk toe. Het kan dus niet meer zijn dan een kleine verkenning. Ik heb me voorgenomen om in ieder geval de Bayeuxsteek en de "Brick stitch" uit te proberen. Bij een eerste oriëntatie heb ik alvast de site Wymarc gevonden.

Geen opmerkingen: