dinsdag 19 mei 2020

Van huisjesdeken tot torenflat


Op de blog Blij dat ik brei kwam een paar weken geleden deze Safe-at-home-deken voorbij. Een mooi project natuurlijk, al ben ik eerlijk gezegd niet van plan om aan nóg een gebreide deken te beginnen. Ik ben nog steeds van plan om de Burridge Lake Aran Afghan ooit af te ronden.

Maar mijn fantasie sloeg op hol, want behalve huisjes kun je natuurlijk ook een appartementengebouw breien of een toren met bovenaan zo'n ui-vormige spits of …


Mijn eerste poging om een huisje te breien is niet zo geslaagd, misschien is het (voor mij) beter om te gaan haken. Er zijn dan ook wat flexibelere vormen mogelijk denk ik als je een soort free style haken toepast. Of misschien het gehaakte appliceert op een gebreide of gehaakte ondergrond …

Ik denk er nog even over na!

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Ik vind het we een hee erg leuk experiment, jouw huisje! Je zou best nog eens wat kunnen proberen!