vrijdag 8 januari 2021

Azalea

Als het Driekoningen geweest is, dan vind ik het de hoogste tijd om de kerstversieringen, het stalletje en de kerstboom op te ruimen. Maar het is wel kaal ....

Gelukkig staat er een prachtige witte azalea op de salontafel bij de bank. Natuurlijk mag die wel blijven staan, temeer daar bovenop nog volop knoppen te zien zijn. We genieten er dagelijks van.
Als het lukt om de plant over te houden, dan zullen we 'm ook daarna bewaren. Alleen krijgt de azalea dan een iets bescheidener plek.

1 opmerking:

Gonda Westra-Steursma zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Een azalea is altijd een prachtige plant. Ik heb er ook al veel gehad. Momenteel even niet, maar ik wil graag een rode en die zijn niet altijd verkrijgbaar. Je weet misschien dat je ze kunt overhouden door ze in de tuin te planten als ze uitgebloeid zijn. Dat heb ik ook wel eens gedaan en het kan werken. Maar meestal koop ik er ook gewoon eentje. Die van jou ziet er mooi uit! Lekker van genieten.