zondag 10 januari 2021

Knopen

Bij het opruimen kwam mijn zus een flinke verzameling knopen tegen. Natuurlijk hield ze er zelf wat, want dat kan handig van pas komen. Maar dit deel van de voorraad kreeg ik.
Bij het bekijken van elke knoop apart, kwam ik heel wat onverwachte "schatten" tegen waarvan ik gecharmeerd ben.
Een paar lieve kinderknoopjes bijvoorbeeld en knopen waarvan ik de achterkant interessanter vind dan de voorkant.
Mooie glimmende knopen,
een zeshoekig knoopje,
interessant versierde knopen in twee maten,
knopen in oranje en in rode tinten. En nog veel meer ...
Wat zouden jullie doen met dit materiaal?

2 opmerkingen:

Céline zei

Wat een leuke knopen!
Zelf doe ik heel weinig met knoopjes. Ja als er eentje ontbreekt op een jas...
Ik heb wel wat knopen, daarmee laat ik mijn dochter mee spelen. Ze maakt er een ketting van. Misschien dat ze later knopen vast naait op een lapje stof...

De Breimeisjes zei

Af en toe heb je een speciaal knoopje nodig, heerlijk om dan zo'n grote hoeveelheid te hebben waar je in kanzoeken!