zaterdag 30 januari 2021

Cosmea

De Steady Thread Blackwork SAL is een flink project, dat er mooi uitziet. Maar ik ken mezelf op borduurgebied een beetje. Ik ben simpelweg niet zo goed in grote projecten afmaken en er ligt sowieso nog genoeg dat half af is. Gelukkig kun je heel goed een losse aflevering van de SAL borduren, zoals hier de cosmea. De tegelvorm is een van de opties. Het spreekt me aan, omdat het geborduurde iets ruimtelijker oogt hierdoor. Vinden jullie de tegelvorm ook leuk of zou je het zonder zijrandje maken?

2 opmerkingen:

Gonda Westra-Steursma zei

Wat een mooie Cosmea. Leuk met die kleurtjes zo. Ben gelijk lid geworden van de groep. Eens kijken of het ook iets voor mij is.
Wat betreft de rand, het hangt van de rest af denk ik. Maar dan zou ik het geheel moeten zien.
groeten,
Gonda

Annet zei

Wat een leuk aparte rand, weer eens wat anders.