dinsdag 26 januari 2021

Fuchsia

Zoals ik me had voorgenomen, heb ik eerst het borduurwerkje van de fuchsia afgemaakt. Al snel werd me duidelijk waarom ik destijds gestopt was: er zat geen enkel draadje van het donkerste groen meer in het pakketje. Aangezien ik over het algemeen in de trein hieraan borduurde, was dat onderweg eigenlijk niet op te lossen. Nu ik thuis eindelijk verder ging, bleek ik over een vrijwel gelijke kleur borduurgaren te beschikken. En toen ging het snel. Het borduurwerk is helemaal af en de vouwen waren er ook vrij eenvoudig uit te strijken, nadat ik het lapje nat had gemaakt.

2 opmerkingen:

mevrs zei

Een geluk dat je hetzelfde groen hebt gevonden in je borduurgaren.

Handig he, een voorraad hebben

Gonda Westra-Steursma zei

Mooi die fuchsia. Ze zijn er in zoveel soorten en kleuren. Wij wonen in het noorden en daar zeggen we ook 'beltjessbloem', oftewel bloem met bellen, klokken er aan. Grappig associaties dan weer.