woensdag 27 oktober 2021

Advent uitdaging (3)

De afgelopen week heb ik glimmende kralen op een styropor ster vastgelijmd. De basisster heb ik nieuw aangeschaft, de kraaltjes komen uit mijn voorraad. Het bleek nogal een geduldwerkje te zijn, maar ik ben tevreden met het resultaat. Niet echt een textielwerkstuk trouwens, dus wat dat betreft past het niet binnen de uitdaging.
Verder laat ik vandaag twee engeltjes van vilt zien, die ik niet zelf heb gemaakt. Ze zijn slechts 4,5 bij 6 centimeter groot. Op de foto's kun je dat niet goed zien, vandaar dat ik het erbij vermeld.
Het patroon om zelf vilten engeltjes te maken, ligt al klaar. Wat zouden de andere deelnemers aan deze uitdaging gemaakt hebben? Als je benieuwd bent, neem dan een kijkje op Handwerktuin.

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Schattige engeltjes, ik zag ze vaker. Maar zo'n ster met kraaltjes zag ik nooit. Superleuk!

Corina zei

Wel leuk gedaan, dank je wel voor je bijdrage.

Gonda Westra-Steursma zei

Je kunt niet alles zelf maken. Het past leuk bij het adventthema!
groeten, Gonda

Annet zei

Leuk, die vilten engeltjes. En jouw kerstster doet me denken aan de kerstballen, die ik vroeger maakte met pailletjes en spelden.