zaterdag 23 oktober 2021

Oranje

Op ons salontafeltje prijkt een klein oranje eilandje van een paar cadeautjes die ik voor mijn verjaardag kreeg. Die kleur is trouwens niet toevallig gekozen door de gevers: oranje komt terug in onze gordijnen en we hebben zelfs een oranje "horloge" als klok aan de muur hagen.
De O.I.Kers komt uit de tuin van mijn moeder. Zie je, er bloeit nog wel wat buiten.
Dit zelfgemaakte herfststukje is klein maar fijn. Als het goed is dan blijft het nog een flinke tijd goed.
De kalanchoë in een leuk uilenmandje staat er leuk bij en alledrie samen is het alsof het bij elkaar hoort!

1 opmerking:

Gonda Westra-Steursma zei

Mooi oranje is prachtig! Het is trouwens ook mijn zoon zijn lievelingskleur. Laatst had hij een contract voor zijn werk binnen gehaald en heb ik hem een boeket met oranje bloemen gegeven. Bovendien de kleur van vele sporters.
Het herfststukje heb je vast nog lang plezier van. En trouwens....

VAN HARTE GEFELICITEERD!

groeten,
Gonda