woensdag 10 november 2021

Advent uitdaging (5)

Deze week laat ik allemaal eerder gemaakte werkstukjes zien. In onze kerstdoos zitten veel werkstukjes van eigen hand, zoals deze gehaakte ster waarin twee zeskantige Afrikaanse bloemen zijn verwerkt.
Van de kralenengeltjes zijn er een massa gemaakt door mij, met de bedoeling ze te verkopen voor het goede doel. Dat is prima gelukt destijds, zodat ik nog maar een enkel exemplaar bezit.
In 2010 vervaardigde ik deze humbug. Toen vond ik 'm niet zo geslaagd, maar eigenlijk heeft het borduurseltje elk jaar een plekje in onze miniboom.
Tot slot nog een gekochte kerstklok, zonder twijfel machinaal gemaakt. Tóch leuk om te zien.

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk als je zoveel hebt verzameld dat nu weer van pas komt! Mooie dingen laat je zien..

Corina zei

Leuk om te zien!

Corrie zei

Wat leuk al die kleine werkjes.

Annet zei

Zelfgemaakte items zijn altijd het leukste in de kerstboom, je hebt een mooie verzameling.